it's a rich mans world

Idag fick jag förresten lite saker av mamma. Lite strumpbyxor, min efterlängtade vackra kjol och min kära Pippi Långstrump halsduk. Snällt av henne. MEN, blir alltid lika upprörd av hennes köpa-gränser, som oftast kommer från ingenstans. Liksom what? Ge mig ALLT jag vill ha istället. Men hon lovade mig det senare, tolkade jag det som eftersom att hon inte sa emot när jag sa "Men det är lugnt, vi kan köpa det någon annan gång istället". Önskar att jag hade samma pengasumma som jag hade hela sommaren, that was sweet. Det finns inte så mycket mer som gör mig lycklig förutom pengar och att spendera dom. Det är ganska patetiskt. Jag borde ju bli tvångsskickad into the wild (bara för att jag nyss såg den filmen) och lära mig att det finns mer än bara materiella ting. Men det lär ju ta ett tag. Jag är den jag är liksom, och man kan ju köpa lycka oftast (med rätt summa pengar).

Nu ska jag ut och gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0