jävla St Erik

Sovit ut har jag. Skulle sääääkert legat ännu längre och sova, det är en av mina passioner i livet. Förutom att vara på Mcdonalds. Av både sova och Mcdonalds får min kropp lida, eftersom dom två sakerna oftast följer varandra haha. 

Fult äckelväder och idag är det St Eriksloppet, suug balle för lopp. Jag hatar dom jobben och allt som kommer till. Men okej, marathon brukar ha sol (och en okej sallad man får äta). Tur är ju det att jag har stövlar, mitt bästa inköp av allt under min pengaperiod. Det som inte hjälper under dagens jobb är att det inte är några jävlar är där och jobbar alls (typ). Det värsta som finns är när man är 6 pers på tusenmiljoners människors medaljer. Suck. Så idag, hur lång tid kan fyra timmar kännas som egentligen? I'm only doing this for US and A...

Murkko, jag ber om ursäkt, vi har bara inte samma smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0