krigsdröm

Godmorgon. Bara för den där filmen jag såg så drömde jag att jag var med i Vietnamnkriget. Jag skulle lägga mig i bakhåll (helt ensam) men då var det en där så fick jag döda honom med en penna. Sen kom Baywatch crewet och var på Vietnams sida så det var kört för mig...

Förra inlägget var faktiskt halvt på skämt (men inte helt). Jag hajar ju att han hellre har kul på sin semester än att höra av sig jämt och ständigt. För så pass dålig har han inte varit på det. Men jag har ju så tråkigt så det känns ju tusen gånger värre. Nåja, nog om honom tycker jag, ingen bryr sig ju förutom jag.

JAG VILL TILL LONDON! Jävla Blondinbella som är där. Jag blir ju sååå avis. Fan fan fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0