lyxmat

HEJ! Sitter här hemma, äntligen, efter den jävla sugande resan med tåg från Nynäs. Läste dock något om att bussar ska förstärka trafiken? Yes, I say, do it!

Har nyss etit mat. Brukade älska den maten när jag var mindre, den kändes typ lyxig. Men nu vet jag ju att man bara köper en burk med sås och lägger i kyckling. Fast det är ju gott. Och till frukost gick min finaste och köpte pommes och cola till mig. Bäst. Bara för att jag mådde dåligt hela natten, samt när jag vaknade. Åt nog för fort så spydde nästan bara för att lägga till mer information.

För övrigt så önskar jag att jag hade lite Ben & Jerry's här just nu. Fyfan vad det skulle smaka! Har varit sugen på det quite some time now. Så imorrn eller något skall detta inhandlas. Bara för att så ska jag ta liite mer mat nu. Man får passa på när mamma väl gör som man säger... Snart börjar ju Vänner också, ganska så najs. Och sen sätter ju Top model igång osså, wiho.

(Ps, har sett Prison break nu. Kan inte påstå att jag är besviken. Vad duktiga dom var på att vända om situationen, nu har serien fått en alldeles ny glöd, jippi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0