miss you love

Kom nyss in från promenad med Melissa och Mickan. Skönt, säger jag som gillar promenader.

Har sms'at mycket med älskling också. Jag ångrar varje gång jag klagat över att åka till Nynäs. Det tänker jag inte göra igen. För vad finns där i Nynäshamn? Viktor Stensland finns där. Det är tillräckligt mycket anledning att åka dit, utan tjafs! Speciellt när det är jag själv som väljer att åka den vägen och inte vara hemma hos mig. Jag ska aldrig klaga på det mer, för det jag önskar mest nu är att jag bara kunde åka till Nynäs och där skulle du finnas. Men icke, nu är det hela 11 dagar kvar (but who's counting!?) tills du är där igen. Visst, jag har vant mig så mycket det går med att umgås på telefon och sms så det känns inte lika jobbigt som innan. Förstod ju att det var en tidsfråga. Så det här får bli mitt (nästnäst)sista saknainlägg. Ni får ursäkta mig om det blir mycket böl över det. Inte med mening, jag själv tycker sånt är onödigt att läsa om, men ibland kan man inte hålla sig. Sååååå, för nästansista gången; jag saknar saknar saknar saknar dig, mitt ljus, min bästa, skynda dig hem till mig.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Sicken modell-bild alá Virrko!

2008-09-27 @ 12:56:30
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0