mjukis Mimi

Hej. Till att börja med... CLEO; jag vill inte kasta en sten i ditt huvud för någon speciell anledning, förutom att det skulle se roligt ut. Och så har du damp, så det blir dubbelt så kul. Sååå.

Idag har jag gjort alldeles för lite. Vilken svår balansgång det där, igår för mycket och idag för lite. Förutom träningen, det var skönt och mitt blåmärke på armen får aldrig läka. Men vaddå, det kan ju vara coolt om man gör det till det. Sen kollade jag Top model och Idol. Anya är bäst i Top model och den där unga, flummiga killen (som läste artiklarna i porrtidningen) är bäst i Idol. Så var det med det.

Jag som äntligen bestämt mig för att gå ut i helgen. Okej, jag måste erkänna att det kan bero på att jag inte nu kan mysa i Nynäs och då vill jag passa på att göra något roligt istället, överge toffellivet under dom här två veckorna. Men jag brukar alltid ångra att gå ut ändå för det blir sånt liv och massa jobbiga människor. Fast ja, det kan ju faktiskt vara trevligt också! Nu tappade jag bort mig men dit jag ville komma... Så tänkte jag ju att fredag brukar vara en dag att föredra för utgång, men då kan jag ju inte ens. Får väl bli på lördag. Men jag antar att det nästan är lika fullt ute då, efter löning och allt. Avslutningsvis måste jag påpeka att jag är en mjukis, inte festis. Men på hemmafester är det i alla fall gratis inträde så det gillar jag, och viktigast av allt så vet man vilka som är där...

Nu ska jag dra ut Milissa på promenad.

Kommentarer
Postat av: Lejla

hahaha sant sant ;) snygg mindy liksoom!

ame jobbade du inte i nynäs???

2008-09-24 @ 23:17:19
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0