Patrik 1,5

Patrik 1,5 var faktiskt jättebra tycker jag. Väldigt rolig och lite mysig. Visar samtidigt att även dom värsta är goda innerst inne, om man ska tänka på djupare stadium, vilket jag absolut ska göra jämt. Dock var det väldigt ovant och oväntat att det blev hångel mellan huvudrollerna som spelar bögar. Det är så svenskt i filmer att dom bara säger "Hej vi är bögar" och så kramas dom eller pussas på kinden, men aldrig nåt mer. Men här hörni... Tänk er i vilken film som helst när en kille och tjej hånglar eller ska ha sex, så var det i den här filmen. Fast med killarna förstås. Jag tyckte att alla i filmen var jätteduktiga, mest för hånglandet då. Det var verkligen känsla och sådant i. Några som tar skådespel seriöst, me like. Fast måste erkänna att jag och Cleo var lite töntiga och började asgarva så fort dom började sexa till det. Vet inte varför, har ju inget emot sånt, måste vara jääävligt ovant bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0