planer

Hej. Jag sov fett gott inatt, bara för jag var så trött. Är fortfarande trött nu dock men har inte riktigt vaknat upp än. Ska snart gå iväg till centrumet en snabbis. Verkligen bara fram och tillbaka och köpa färg. Sen ska jag boka tid för vaxning. IH, ska nog bli jävligt skönt. Efteråt det vill säga, tror att det är mindre skönt när det väl sker.

Sen är det träning ikväll, jippie. Och efteråt så är det Top model och Desperate Housewives. Sen går jag väl ut på promenad som vanligt. Mys! Sen sover jag och dagen efter är det onsdag = en vecka kvar till bebis. Oj, lät som att jag är gravid och ska föda om en vecka. Men jag gör om. Sen sover jag och dagen efter är det onsdag = en vecka kvar till älskling. Så, lite bättre.

På torsdag ska jag träffa Sabrina också, mys. Och i helgen blir det nog party. Ska jag försöka ordna till i alla fall, om inte på krogen så på något annat ställe. Så det lär ju flyta på. Sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0