singstar & porr

Hej, hemma lite fort. Man uppskattar ju hemmet lite mer om man aldrig är där. Det tycker jag är bra! Hur som...

Igår var jobbet jobbigt, därav namnet jobb. Kom hem alldeles för sent, duschade lite och sprang iväg till Nynäs. Alltså, sprang till bussen, längre ville jag inte springa. Dock när jag kom dit var inte släkten där mer och det var ju lugnt för mig, hade väldigt väldigt roligt. Det var hans homies och lilla Alvin (söta han). Vi spelade singstar ett tag och sen kollade jag och Olav (Viktor låg däckad) på porrfilmer och diskuterade det som hände. Det var en äcklig film så den fick mest dissar av oss. Sen böt vi till en porrfilm med handling, men den fick lika mycket dissar den med, mest för att den var svensk. Hmm. Alltså, missuppfatta inte, det började med att han kollade på filmen så kom jag och fastnade där, sen kom alla andra och tittade också men dom hade inte liika mycket åsikter.

Nåja. Snart ska jag iväg till centrum och möta Cleo. Ska nog försöka träna lite idag, wiho. Puss.

Kommentarer
Postat av: Lejla

spelar ingen roll, bara det är vaarmt :D

2008-09-14 @ 18:05:44
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0