skola!

Börjar med att säga; nej, jag hann inte med det jag skulle hinna imorse. Sprang hela vägen till tåget, kom en kvart sent. Uscha. Har köpt sista Harry Potter boken nu, Dödsrelikerna, blä låter inte bra. Vågar man ens börja läsa den? Liksom, vad ska man läsa sen då? Panik.

Jag blir ledsen när alla skriver om sina skolor och har ångest på söndagar. Förfan, ha inte ångest, ni kommer va ledsna när skolan är över. Jag saknar skolan. Och det säger jag inte bara för jag vill ta studenten en gång till. Alla rutiner där var guld. Nu när jag tänker efter saknar jag Marc lite också, det var jämt så synd om han där. Han är bra han...

Pussar, Nynäs kallar.

Kommentarer
Postat av: Sarah

27e:D

2008-09-01 @ 20:31:21
URL: http://sahris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0