snålerier

Prison Break är förjävla spännande just nu, I must say. Dock längtar jag såå efter nästa Gossip girl avsnitt, ge mig! Det enda jag har kvar nu är ett avsnitt Heroes. Men imorrn är det en ny vecka vilket innebär nya avsnitt, wiho! Annars så får jag minsann ta och kolla på filmer. Själv. Kommer kännas lite udda, men Harry Potter kommer bli grymt, kollade på snuttar nu och vill bara se hela!! Ja, jag har sett den men det har ju gått sisådär ett år. Men den är lång och jag ska nog inte vara uppe hela natten heller så den får komma till användning någon annan kväll.

Kanske ska lyssna på musik och spela harpan, som jag gjorde hela natten igår. Det var rätt mys ju. Ja så gör jag nog, sparar på mitt andra och mer underhållande tidsfördriv. Ofta man måste snåla med sina serier!? Jisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0