sur på kärlek

Was? Schlafen? JETZT? Nejdå. Lite tidigt för mig. Är dock lite sömnig men det känns typ onaturligt att somna innan klockan två. Jag har ett problem, I know. Är samtidigt lite sur och irriterad. Min guldpojke är inte så perfekt jämt, som man kanske tror. Eller det är han väl då... Fast jag är så sur på att han är för upptagen med att ha kul och umgås med sina bästa vänner (vad fan är det liksom!?!), så han inte kan umgås med mig på varken sms, telefon eller msn. När det jag är upptagen med är att tänka på vad han gör. Nej, blä på det! Och när jag säger att jag önskar att jag var där och blabla. Vet ni vilket svar man få? "Saknar dig med, men vi ses ju snart, *barnförbjudet*". SNART? Eh okej visst, det är snart för honom som inte ens vill åka hem därifrån. Pucko, för mig är det ju allt annat än snart eftersom jag degar hemma dag in och dag ut. Känns det som i alla fall.

Så jag är sur, det är därför jag inte tycker om att tycka om andra. Ni kan nog gissa vem som inte ska få några fler sms eller bilder av mig (på ett litet tag)? Japp, sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0