svält

Jahaaa, här var jag igen. Hej. Tränat idag, gick bra för moi. Är inte med min man nu, främst för att det måste man inte jämt vara. Och så är han i Råcksta och dit tar det lång tid att åka. Om man tror Nynäs ligger långt bort så är gröna linjen ännu längre bort. En sak som är ännu längre bort (känns det som); filmkedjan och dess lösgodis. Blir alltså inte godis för mig för nu är klockan elva. Jag blir ledsen! Kanske för att Elisa, vet inte om det är rätt att kalla henne mamma när hon inte gör mat på min begäran och har aldrig gjort (nästan då), inte hade någon middag klar åt mig. Fyfan.

MEN ANNARS, så är det bra. Roligt att det är ganska många som tycker Harry Potter är tråkigt eller töntigt eller vaddetnukanvara. Nästan kommentarrekord i förra inlägget. Haha, nästan!

Kan man koka ihop något gott här hemma? Eller får colan duga? Återkommer! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0