sysselsättningar

HEJ! Idag har jag degat, kollat på Falcons träning (mest för att vara sysselsatt & träffa min fina Lejla), kollat mina program på tv och varit ute och gått med Melissa. Var väl lite gjort i alla fall men jag måste säga att eftermiddagen kändes sjukt dryg. Imorrn är det i alla fall nånsortskväll med laget hemma hos Sara i långt bort. Men då är man sysselsatt på fredagen och på lördagen ska jag förmodligen ut, söndag är det träning och sen är det en ny vecka. Vad innebär det? Att då kommer min bäbis hem "nästa vecka", det kan jag säga då. Hoppas jag inte räknat fel bara. Stört hur lååång den tiden känns, till skillnad om man skulle spendera tiden med honom. Han är den roligaste jag känner så ni kan ju föreställa er hur tråkigt jag har när han är utom landet. Miss him.

Funderar på att helt enkelt inte kolla på mina downloads nu och bara chilla. Spela lite kanske och lyssna musik, sova tidigt och så. Så har jag jättemycket att göra sen dom dagarna när man verkligen inte har något att göra. Hmm. Tåls att tänka på.


Kommentarer
Postat av: Lejla

<3<3 FIN BESÖK PÅ TRÄNINGEN va bäst!!

2008-09-26 @ 21:19:09
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0