tidig bio

Hallo (tyskt uttal). Igår var det full rulle och det var jag ickeglad för. Var kalas direkt efter träningen hos Annika, grattis snygg! Där var jag ett tag, tog mig mat och tårta innan det var dags för mig att bege mig till Nynäs och Viktor. Väl hos honom satt vi uppe hela natten, kollade runt på internet och bara umgicks till fyra. Och vi skulle ju upp tidigt. Men det var hans idé att umgås "så länge det går". Var jobbigt för honom att säga godnatt haha. Hur som helst, så nu är han gone, borta, away i 2 veckor. Blä vad tråkigt! För övrigt så var hans 2-veckors-packning mindre än min som jag hade från träningen. Killar alltså...

Blir inget Coop för mig idag heller, förlåt mig själv (och mamma). Ska nämligen iväg på tidig bio med Cleo så har faktiskt inte tid. Får bli imorrn, då har jag också all tid i världen. Jag ska se Patrik 1,5 som Cleo och Melissa alltid säger Jonas 1,5 till. Suck. Men den är nog rolig, thats what I heard i alla fall. Länge sen jag var på bio också, myys. Nu in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0