tidig jävla morgon

Asså helvete vad tidigt jag steg upp imorse, bara för att åka hem och sova lite mer. Men jaja, det var väl skönt. Var på vippen att gråta när jag åkte bussen med alla som skulle... Vart? Ja precis, skolan. Helvete igen.

Nu ska jag åka till farbror doktorn i alla fall. Jisses, har inte så bra erfarenheter från Handens fucking närsjukhus. Men kör på, senast fick jag i alla fall en rejäl kosing för besväret.

Murkko, gillar mest (som alla andra människor) underdelen på Big mac och jag överdelen, för jag är speciell. En gång skulle vi byta med varandra, delarna alltså, så att båda blev nöjda. Men hon bangade, så min teori är att hon tycker om överdelen precis lika mycket. Fast för övrigt talar hon nu om att sluta äta kött. Hmmmm.. Hur ska det gå? Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, du är ruuuulig! :D

<33

2008-09-05 @ 16:37:34
URL: http://murrz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0