Coldplay

Coldplay igår var mysigt. Eller dom var ju bra och så, men konserten kändes ganska mysig. Kanske för att vi hade sittplatser och då satt man bara och chillade och lyssnade på deras schöna tunes. Jag må tycka att dom va slarviga i början, men det ordnade dom upp efter två låtar. Sweet. För övrigt vågar jag också påstå att varenda centimeter i Globen bestod av människor, det var jättefullt. Coolt tyckte jag, tänk att vara så populär, hmprf... Efteråt så åkte jag och Viktor hem till mig och åt bullar och sov.

Idag är det trening, jettekewl. Efter ska jag leka med Cleo, vet inte vad som står på schemat, men känner jag oss rätt lär det bli jävla mycket av ingenting. Men jag klagar nicht. Och vet ni vad som inte händer i helgen? JOBB! Jag har jobbat på mitt sista lopp äntligen och har fått tillbaka mina lediga lördagar. Då ska jag nog leka med Viktor. Snart ska han ju faktiskt resa iväg alltför länge. Fast jaja...

Bjuder därför på Fix you, svårt att få nog av den egentligen. Det som var mest coolt var att hela publiken överröstade honom i sången, det lät som värsta kören. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0