käraste vänner

Lagkväll var roligt. Vi lekte lekar och jag hade förstås dom bästa lagen i det mesta. Sen tafsade vi lite på varandra också, det var nog mest kul av allt. Eller dansa på sånna där pilar som är väldigt mycket svårare än man tror. Efter ett tag blev folk tråkiga och skulle ut och ha sig så det fick bli att vi åkte hemåt och nu sitter jag här. Ändå nöjd med min fredag.

Sitter och pratar med käraste Marc nu i alla fall, till min stora besvikelse ska han inte ut imorrn. Jag som hade tänkt bjuda in mig själv till hans utgång och allting men icke. Skulle kunna fixa fett med brudar till dom, inte för dom skulle behöva hjälp. Hockeyhunkarna. Men nästa helg kanske, annars ska jag banne mig träffa honom någon gång snart. Mys. Och alla andra gamla m8's. I loove them.

Tider det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0