busy busy

Hej. Jag har inte haft tid till blogg. På riktigt alltså. Gjort saker har jag gjort. Typ forskat om Rwanda och kollat på The City. True story. Jag saknar skolan och skolarbeten big time. Idag blev jag bjuden på lunch av Fabsab, väldans trevligt. Sedan var det träning, en skön sådan, för er som undrar.

Nu sitter vi allihop i köket. Jag, Melissa och Cleo. Och jag har skrivkramp i fingrarna. Så undra varför jag bloggar nu. Kämpe är vad jag är! Melissa gör någon konstig mat som svider i ögonen, något hon sett på Rachael Ray. Jag tycker inte om henne. Men men. Tooodels.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har massa skolarbeten om just Rwanda konflikten om du vill ha skolarbeten. Haha, vi har nämligen precis haft sjukt mycket om just den konflikten!

2009-04-28 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0