döden

Hej. Godmorgon. Hade svårt att somna igår. Det var väl typiskt när det blir en bra tid helt plötsligt. Jag började tänka på Män som hatar kvinnor och då blev det allt värre. Tänkte att man fan inte kan lita på nån här i samhället, allra minst killar. Ska jag verkligen gå på festen imorrn? Började mina tankar skena iväg till. Men visst ska jag det, fast jag kommer att vara på min vakt! Jävla män, haha. Men lika bra att leva livet, för döden kommer oavsett. Det bör man tänka på för att;

"På kvällen inträffade ännu en dödsolycka strax söder om Stockholm. En 19-årig man omkom efter en singelolycka söder om trafikplats Länna på riksväg 73 . Ytterligare fyra personer skadades och fördes i ambulans till Södersjukhuset i Stockholm. Deras skador ska inte ha varit allvarliga."

Det känns så nära. Jag tänker på hans nära och kära, två av dom gick förbi här utanför mig nyss, med armarna om varandra och den ena i tårar. Livet är fan kort. Vem bestämmer när det är ens tid? Stört är vad det är, när man bara slutar existera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0