grått (!) är vått

Hej. Vädret svek mig idag. Inte bra att springa i blött med mina cheerskor nämligen. Plus att idag är det fan kallt med alla moln. Så idag lyder min planering; massa massa styrka idag innan Fabest träning. Så kan jag bara springa på en torr dag vilket det ryktas om att imorrn och övermorgon ska vara. Den goda nyheten är att jag inte måste göra styrka då heller utan kan bara chilla. Fast om jag känner mig rätt är jag för besatt av Beach 09 att jag kommer trimma mig lite ändå. Men men, mer muskler till mig! Woppa!

Efter träningen ska jag och Cleo på bio och se (äntligen, för min del) En shopaholics bekännelser. Blir nog riktigt bra, man får ju hoppas att jag inte kommer känna igen mig alltför mycket i filmen. Nej ni, nu ska jag sätta igång med träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0