I will follow you into the dark

I Nynäs igår så bakade jag bullar efter massa degande framför tv'n. Blir alltid så jävla sent med bullbak. Men goda blev dom. Såg samtidigt Bomb the system. Nån graffiti film i upplägg av en dansfilm. Ni vet vad jag menar. Folk som kämpar för att lyckas, hittar kärleken, bråkar med bästa vännen, nån dör, man sörjer, man lyckas äntligen. Typ så. Fast lite mer död.

Idag var det träning ala Fabest. Kul att langa feta stunts med stukad tumme. Kul det kommer att vara att slå några volter med stukad tumme imorrn. Nu är jag inte ens ironisk. Det är ju fett med kul. Men ännu mer kul annars! Idag blev det ju bio också, Män som hatar kvinnor. Igen. Jag gick ut och kissade när nivetvad. Klarar verkligen inte av det. Men fortfarande alltså, Lisbeth! Vilken jävla kvinna. Sen såg jag och Melissa ett avsnitt Grey's, är ju så jävla bra nu alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0