könsmogen kisse

Godmorgon. Nu har min älskling åkt till Norge. Men det spelar ingen roll idag för det är MELISSAS FÖDELSEDAG! Hon är inte vaken nu och väcka henne vid den här tiden på hennes speciella dag skulle nog inte vara uppskattat. Så istället ska jag till banken och sen centrum för att kanske hitta några grymma skor tills imorrn. Nadia gör mig sällis.

Ceasar har blivit så jävla könsmogen (eller vad man kan kalla det). Han muckar och låter hela tiden för att en sekund efter gosa. Jisses. Vad har vi gett oss in på? Nu ligger han på mina armar och ser allmänt fet ut (för han har blivit fet också), så ni kan ju förstå hur jobbigt det är att skriva.

Så vi hörs sen, mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0