långdistanslöpning

Så, redo för sängen. Okej. Tidigt blev det inte, men vaddå? Jag och Melissa kollade ju på massa tacktal från Oscarsgalor. Fatta vad stort om man skulle vinna det. Ett mål i livet kanske? Först, någon av fötterna in i branschen!

Imorrn är det i alla fall bestämt att jag ska springa till träningen i Svartbäcken, hurtigt. Då ska jag springa halv fem, då måste jag hinna dit till fem vilket leder till att jag inte har tid att stanna något alls. Vilket jag inte brukar göra, men om det nu är längre till Svartis än man kan tro såå. Fast det känns bra. Och det är ju 30 minuter om något, annars så lägger jag ner 30 minuters springning. Nog!

En bild från tidigare idag, någon ser brunare ut än vad den faktiskt är!

Kommentarer
Postat av: your homie c!

söööt bild :D

2009-04-09 @ 03:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0