lyckad kväll!

Igår var en jäkla trevlig kväll heela vägen in till natten. Mingel i allra högsta grad. Vissa måste tyckt att jag pratade för mycket. Träffade en cheerleader där också, så en diskussion om cheerleading var oundvikligt och höll på i minst en timme. Vågar man säga att det var mest kul på kvällen? Haha, i alla fall mest intressant! Förutom när jag och Cleo berömde en tjejs bröst.

Idag återvänder min älskade Viktor till mig!! Så jävla skönt. Då ska vi kramas och pussas hela kvällen!! Myys. Blir ju brist på det när han är ute och reser. Om jag hinner möter jag upp honom och Olav i stan. Fast jag tvivlar starkt på att jag gör det. Måste hinna med saker här hemma innan. Så jag sätter igång nu. Höpp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2009-04-13 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0