never think what's in your heart

Jag mår inte bra i tankar. Till synes bra. Men egentligen på låtsas tycker jag nu. Jag känner hur orken dragits ur mig. Orken att vara tyst. Problem, är jag. Lyssnar på musik och kanaliserar mina känslor på det sättet. Lättast så. Är det så att kanske inte alla är medvetna om sådant som gör andra illa på ett sätt eller annat? Hur kommer det sig, i sådana fall? Dom som förtjänar mest, är alltid dom som blir utan. Dom som ger, får aldrig ta. Men det kan inte vara sant. För det finns ju inte bara två olika sorters människor. Väl?

I ain't got no fight in me in this whole damn world
To tell you to hold off, but you still hold on
It's the one thing that I known

Once I put my coat on I'm coming out of this all wrong
He's standing outside holding me, he's saying; Oh please,
I'm in love... I'm in love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0