slut i kroppen och ojämt hår

Träningen var hurtig! Och nyss gjordes det våfflor efter ett för långt besök på Coop. Är helt slut i kroppen som bara gör ont. Väntar på klockan i princip, ska åka till Nynäs med samma tåg som min Nynäspojkvän om en timme ungefär. För imorrn är det läkarbesök, lite nervig måste jag säga. Men Viktor är med mig!

Uppdaterar min mp3 lite ytterligare nu under tiden. Måste langa dusch också. Fan. Jobbigt att stå. Och röra sig... Fick massage imorse men ska banne mig kräva en till ikväll. Jag har förresten en jättejobbig längd på det som en gång var lugg, se nedan. Blir nästan fult hur man än gör. Och ojämt. För fan vad ojämt! Men hörs snart då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0