ta ingen skit

Jag gjorde det jag sagt till mig själv att göra idag på träning. Dra arslet ur vagnen så att säga. Men det var ju inte så som jag tänkt i alla fall, på ett bra sätt. Jag är allt duktig! Och efter ett huvud dunk hårt ner i marken var träningen slut. Köpte ett Happy meal och knapra lite alvedon.

Nu är jag i alla fall fit for fight att ta mig an kläderna på golvet. Lägga in dom där dom hör hemma. Vore ganska bekvämligt att ha samma sak på sig hela tiden, då skulle man bara behöva en krok i rummet. Cläver.

Ska iväg och möta bebis vid tåget snart. Hm. Promenad ensam efter mörkrets inbrott i ett samhälle där män hatar kvinnor? Japp, living on the edge.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Bekvämt heter det, du menar bekvämt! Bekvämligt, det är inget ord, bekvämt heter det! :D

2009-04-14 @ 22:52:02
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0