Så länge vi båda andas

Kollar American Idol och är svartis på min älskade som är ute med ett gäng tjejer. Tur är väl det att han är bög. Eller nåt... Mindysexuell skulle man kunna kalla det också. Så då verkar det vara lugnt för ikväll i alla fall. 1-0 till mig.

Skämt åsido. Luktar äckligt efter lång träningsdag. Skulle helst vilja duscha och sen kolla Twilight innan läggdags. Hur mysigt vore inte det? As good as it gets när man flyger solo om nätterna. Jag måste erkänna att jag inte har vågat läsa ut Så länge vi båda andas. Då är det ju över. Är jag redo? Jag sörjer ju fortfarande Harry Potters bortgång ur bokvärlden. Krisigt läge, minst sagt.

Han är ju egentligen inte snygg. Men gott om det lilla extra har han allt. Grrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0