där ser ni

Namn: Mindy
Piercingar: Ett per öra
Tatueringar: Soon to be two
Längd: 170nånting
Skostorlek: 38
Hårfärg: Vitt
Fräknar: Som brunast
Motto: Det som inte dödar, härdar

Kär
: Ja, i en cool brud som heter Mindy men hon är kär i någon Viktor
Önskar du att du bodde någon annanstans?  Det händer, typ varje dag
Tycker du att du är attraktiv? När jag har höga klackar
Dricker du? ... Cola hela tiden? Ja
Röker du? Absolut och verkligen inte, äcklar mig extremt
Vilket schampo använder du? Dove
Vilken parfym använder du? Escada
Vad är du rädd för? Män som hatar kvinnor
Gillar du att tvätta? Never done it, men städa är kul
Gillar du berg- och dalbanor? Det gör jag!

Senaste...
Filmen du hyrde? Ojojoj, vem minns...
Filmen du köpte? Ojojoj, -||-
Låten du hörde: Closest thing to crazy - Katie Melua
Låten du laddade ner? Bon Iver - Skinny love
Personen du ringde? Viktor
Personen som ringde dig? Viktor
TV-program du såg? The Hills

Favorit...
Låt: För tillfället... Bon Iver - Skinny love
Sak att göra: Träna, på alla möjliga sätt!
Sport: Cheerleading hands fucking down
Dryck: Cola
Kläder: Sexy leggings och nån het fredströja
Film: The Notebook går ju inte av för hackor
Bil: Whatever Edward Cullen is driving
Serie: Grey's Anatomy just nu

Har du någonsin...
Ljugit för någon? Aaa
Varit i slagsmål? Verbalt ja
Blivit arresterad? Jag?
Träffat någon från internet IRL? Haha, ja

Antal...
Gånger du varit kär? 1 gång innan nuvarande kärleken
Gånger ditt hjärta brustit? En rejäl gång
Hjärtan brustet på grund av dig? 2 st 
Tjejer du kysst? En puss
Personer från grundskolan du har kontakt med? 4 st
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 3-4 gånger

Senaste...

Boken du läste
? ... Ut: Ljudet av ditt hjärta
Personen du fick e-mail av? Facebook antar jag
Personen du fick brev av? Försäkringskassan
Personen du fick sms av? Viktor
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Jul
Saken du köpte? Saft, godis, chips

Vad har du gjort idag
? Suttit i solen, sjungit singstar
Brukar du svära mycket? Ja tyvärr
När stiger du upp på morgonen? 12 är lagom
Vad har du på dig? Peacelinne och tights
Vad ska du göra ikväll? Sova?
Vad är du allergisk mot? Fugly skank bitches
Var har du ont? Tummen värker
Använder du hårspray? Ja
Salt eller socker? Socker and plenty of it
Vad dansar du till? Jag klarar all musik med min dans!
Stockholm är... ? Finast
Göteborg är... ?  Säkert fint det med
Kan du sjunga? Eh, brukar jag vinna på singstar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0