va? är solning inte bra?

Inget Grey's kvar. Vem kunde ana? Inte vi. Visst, det är inte över än så man ska ju inte bli så jävla sentimental. Väntar på min käraste, vi ska göra sällis till både tåg och Nynäshamn. Eftersom han lämnar skärgården för annan location så känns det som att man borde vara där lite extra mycket. Eller jag vet inte...

En kommentar på "Man ska införa 18-årsgräns på solarium". Eh, för det var ju inte det nu? Om någon besvärade sig med att läsa på infon där inne kan man ju klart och tydligt se det. Eller. Rekommenderas står det ju. Men ändå. Vad är det egentligen som säger att fjortisar måste vara bruna under allt sitt brunkrämsbronzersmink? Eller någon annan heller för den delen! Men asså, själv tävlar jag ju SM snart. Så jag är ett undantag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0