when sad, party on!

Rolig kväll idag. Vaknade av massa samtal idag. Fast lika bra det med tanke på värmen i mitt rum. Satte mig och solade lite på baksidan utan resultat. Köpte godsaker och inväntade/vallade hit massa flickor. Cheerfilmer ala Cougarshistoria satte igång och sedan Singstar i många timmar. I like!

Cleo däckade för ett tag sen. Så jag och Melissa lanar. Ska ut och gå snart förmodligen. Just nu lyssnar jag på låtar från när jag inte mådde så bra i känslor. Hur kommer det sig att man lyssnar på låtar som förvärrar situationen? Det är ju rentav idiotiskt. Fast jag skulle ju inte få för mig att slå på Alla som inte dansar om mitt hjärta nyss blivit krossat. Eller något liknande. Men det borde man göra. Note to self?

You're beautiful so silently
It lies beneath a shade of blue
It struck me so violently
When I looked at you

But others pass, they never pause
To feel that magic in your hand
To me you're like a wild rose
They never understand why

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0