praktikant

Hallo! Sista dagen på min kurs. Skönt att inte behöva gå den långa vägen till lokalen någon gång mer. Ska alldeles strax, typ nu faktiskt, åka in till Vero Moda på ett möte angående praktikplats. Och igår var jag Gina. Något borde väl gå vägen. Annars har jag givetvis en plan b.

Efter mötet ska jag träffa älskling på hans lunch. Vi såg förresten Kiss kiss bang bang igår och den var väldigt rolig. Hur som helst, sen är det bara hem och tjilla innan träning. Men bäst av allt, ikväll ska jag och Melissa kolla på Grey's! Taggar till nu. Dom ska förresten ge ut ett Grey's anatomy spel, bara jag som kommer köpa det? I think not.

Puss hörs sen.

Ps, det var inte så kul att lägga upp fejkoutfitbilder, man blev bara ledsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0