I can see clearly now

Okej. Änglar och demoner var fan fantastiskt bra! Jag anser att den är bättre än Da Vinci koden, även fast Da Vinci koden handlar om ett mycket mer intressant ämne. Men kyrkor i största allmänhet är spännande och fint. Dock var det inget om vampyrer, alls. Vem fan var det som sa det till mig? Sluta snacka skit i alla fall, vem det nu var.

Och förresten. Nu har jag kommit på det! Lite tack vare Karolina (vem kunde ana?). Så det känns skönt. Jag har en plan nu, inte längre behöver jag gå runt i ett virrvarr av återvändsgränder. Jag känner mig typ... Glad.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Är det jag som gjort nåt bra? Vad har jag gjort? :)

2009-06-12 @ 08:47:59
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0