Mindy - mig själv

Ett långt samtal idag fick mig att inse vissa saker. Ett; jag är en bra och väldigt resonlig männsika. Två; jag är en stark människa som kan stå upp för mig själv. Tre; jag är omtänksam, mot andra såväl som mig själv.

Jag litar på mig själv och jag litar på att vad jag än gör, säger och bestämmer kommer jag göra för att jag ska må som bäst. Det är inte egoistiskt på något sätt alls för vissa av dom valen skulle lika gärna kunna gynna någon annan än mig själv mer, bara det att i slutet blir jag lyckligare av det valet. Det känns tryggt att ha mig själv, jag kommer alltid att stötta mig. Vilken relation man än har, med vilka människor som helst, så är relationen till en själv viktigast. Det är lättare att älska andra när man älskar sig själv, jag vet det för så har jag det. Ta ingen skit och ta det ni förtjänar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0