King of pop

Fortfarande upptagen. Med att chilla med mina nära och kära. Sola & bada på dagen och träna på kvällen. Leva livet på en cheerleaders sätt. Love it! Och vädret går ju inte av för hackor heller. Tänk om det var såhär hela tiden, så skulle man inte behöva vara och sola varje dag för att "man vet ju inte när det försvinner igen". Fast jag klagar ju inte, jag älskar sol och bad. Skärgården rockar fett.

Idag var jag till exempel på Gålö med Cleo, Melissa och Cleos mamma. Mycket trevligt (Viktor var med snabbt också). Nu på kvällen lagade vi god mat och lekte på lekplats. Awesomeness.

Sen vill jag beklaga bortgången av Michael Jackson. Vems liv har inte han påverkat med sina låtar? Lägger upp en av mina favoritlåtar med honom. 

Did you ever stop to notice the crying earth, the weeping shores?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0