Lvlttr

Men shit asså. Glömde jag helt bort hela mitt syfte med bloggen? Neeeejdå. Hade väl bara annat att attendera. Eftersom jag inte är den som skriver kärleksbrev i all hast så kommer det ikväll. Men vem är det till? Återstår att se.

Ska förmodligen på mottagning strax om det hinns, eftersom Marc fixar sig längre än vad jag gör hinner jag ju knappt dit eftersom jag ska träna klockan nitton. Så är det. Efter träningen ska jag i alla fall ut i skogen hem till Cleo.

Tjing.

Såhär såg jag ut på Miras student. Minus en cheeseburgare i munnen hela tiden (det var bara just då!).

Kommentarer
Postat av: Stamma

meh, har ju mobilbilder ;) bättre än inget ju miindyyy!

nästa gång är det kameran som gäller!

2009-06-04 @ 17:41:16
URL: http://enjoystamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0