Sing a sad song just to turn it around

Är bara arg.

Vad är det för självisk värld man lever i? Nej, allt handlar inte alltid om en själv. Ibland gör det, och ibland inte. Svårt att förstå när den gränsen dras? Tydligen. Idioti. OCH köp egna jävla busskort istället för att ta första bästa ni hittar, du äckliga människa som tog mitt!

En dålig dag med andra ord. Började bra, men sånt brukar ju ta slut.

Och ja. Ingen hänsyn till någon alls idag, för just det här ibland'et handlar om mig själv. Ingen annan. Fatta det och tänk er in i min situation, varför få mig att må ännu sämre och försöka omvandla det till något som det inte är? Du, och alla andra vet själva hur man förändras vid ovanliga situationer. Jag har stått ut med mitt beteende idag på andra människor hur mycket som helst. Fast idag, när jag var den, var det inte okej. Kasta inte sten i glashus, sånt är ju bara dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0