Karolina snällast i världen

Nej, jag har inte glömt nummer sju! Den kommer snarast, väntar bara på älskling som kommer hit när som helst, i min vitaminansiktsmask. Har lite spakväll idag, känns passande.
DM på lördag. Så. Nu har jag också nämnt det. Men nu till något aktuellt just nu. Idag var Karolina världens snällaste och gav mig den sista Twilight boken, "Så länge vi båda andas", hur gulligt? Gulligt. Nu kan jag läsa hur mycket jag vill för jag har redan boken efter. Fett lugnande, tack Kaloria.

Puss så länge. Snart kommer nummer sju av min topplista. Listor är kul, det ska jag göra en till av, fast det ska handla om något helt annat! Förslag?

Kommentarer
Postat av: Karolina

Bästa inlägget hittills. Don't know why.

2009-03-12 @ 09:58:12
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0