the Web Genius

http://en.akinator.com, så jäävla roligt! Den har gissat rätt varje gång. Till och med när jag gissade på Bella Swans mamma i Twilight! What!? Jag visste knappt något om henne ens. Jag hade alltså redan tänkt på Bella. Edward skulle vara för lätt att gissa på. Sen tänkte jag på Viktor, och en gång klickade jag bara på nej hela vägen, då sa han att jag bara klickade på nej för att komma till slutet. CP! För övrigt gissade jag också på Chad Kroeger, Harry Potter (för enkelt), John Lennon och Melissa. Men han hade även fel på Sarah Dawn Finer och Olav (pojkväns kompis). Ägd Akinator!

Lät mamma och pappa testa också, då hade han rätt igen. Mamma tänkte på farmor och pappa på Drogba. Coolers. Nu blev jag lite besatt av det här. Ska fortsätta i Nynäs kan ni fethaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0