tråk!

Lovar du att vara ärlig? Ofc

Du heter: Mindy

Smeknamn: Mimiboy

Låt som när du är ledsen sörjer till? Fix you - Coldplay
Beroende av: Cola och pengar
Vad tror folk om dig?: Att jag är iskall
Stämmer det?: Delvis
Vad får du oftast komplimanger för?: Hårfärg
Vad säger du för att imponera på någon?: Du vet väl att det är jag som är Mindy?
Hur imponerar man på dig?: Vara intelligent och väluppfostrad
Brukar du skratta för dig själv?: I do!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vill du ringa mig :)
Var bor du?: Haninge
Trivs du där?: Faktiskt
Äger du några converse: Bara ett par, sorgligt nog
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: För full? Meaning?
Är du allergisk mot något: Idioti
Hur svarar du i mobilen:  Hallå

Antal timmar sömn inatt: 8 timmar rätt exakt
Brukar du komma i tid: Verkligen inte, sorry peeps
När mår du bra: När jag tränar
När blev du fotad senast: Av mig själv, i bilen till Malmö

Hur känner du dig nu: At peace
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Eh, dom funkar
Vad saknar du: London
Hade du en bra kväll igår: Jovars!
Favorit dryck på morgonen: Cola
Rakar du benen: Så ofta jag orkar
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan tolv och tre
Är du blyg?: Ja, fast egentligen inte
Sysslar du med någon idrott: Cheerleading

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:  Knulla

Är du nöjd med ditt liv: Japp
Är du bortskämd: Jo det är jag
Vad gör du i morgon: Tränar!!!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Barack Obama kanske
Vad längtar du till?: SM SM SM
Har du bra vänner och äkta vänskap?: A few, yes
Vad använder du för shampoo?: Dove
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu: Mm
Gröna eller röda äppeln: RÖDA
Gillar du golf: Näe (sorry paps)
Vilken tid gick du upp idag: Kvart över nio
Har du sovit i din egna säng inatt: Näe
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Ja, fast kanske inte jämt liksom...
När grät du senast: Nån vecka sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa skor och resa
Bär du glasögon eller linser: No
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nä, men ibland blir det bäst så
Har du piercing: Öronen

Vill du gifta dig: Mm det tror jag

Vill du ha barn: Absolut!

Solar du ofta: Inget alls numera

Är du bra på att laga mat: I'm getting there
Är du flygrädd: Nej 

Hur vig är du: Mycket

Är du musikalisk?: Men hallå jaaa!?

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola

Vilken är din favoritglass: Lejonet & Björnen - Bananchoklad

Tror du på ett liv efter döden: Aaa

Tycker du om sushi: Lite
Vad äter du helst när du ser på film: Caramel Popcorn

Har du tandläkarskräck: Med min mamma tandläkaren? Nej!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls, helt klart

Vilken ögonfärg har du: Grön

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej, biter bredvid istället

Röker du: USCH BLÄ, NEJ

Hur ofta tränar/motionerar du: 4 gånger i veckan
Senaste låt du hörde: Babyshambles - Fuck forever


Kommentarer
Postat av: matilda

Jaa men jag gör alltid så! Alltså, det blir bara inte så att man sätter på en glad låt när man är mindre glad, fast man kanske borde göra det!

2009-03-30 @ 16:34:01
URL: http://kevlarsjal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0