förbannad

Jag blir förbannad på människor. Nej. Jag blir mest förbannad på tjejer. 

¤ Tjejer som inte har någon självrespekt och förlorar allt dom tror på så fort en kille ägnar sin tid åt henne. Vad spelar det för roll vad som är viktigt för mig när en kille älskar mig? Tjejer som inte gör det som är bäst för en själv när mannen i fråga sårar henne gång på gång med andra tjejer. Det funkar inte på det sättet att hon ska vakta honom. Respektera dig själv för i hel-vette

¤ Tjejer som är shady bitches och är med, som dom vet, upptagna män. Har inte tjejer fått stå ut med tillräckligt brustna hjärtan? Ska man själv bidra till något sådant också? Nej. Fuck you.

¤ Det här går till båda könen. Once a cheater always a cheater, stay the fuck away from them! Vad är svårt att förstå med det? Jag fattar inte. Sådana ska inte vara med någon, så hjälp till med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0