kalas!

Igår var en lång dag. Tidigt möte efter en sen natt kändes inte så okej. Mötte upp Cleo i staden efter det (stötte ihop med Lejla snabbt också). Igår fick det bli ett trashigt linne och trosor. Som nu ser ganska stora ut. Hoppas dom bara ser ut som så. Väl hemma fixade jag mig till Viktors pappas kalas. Där var väldigt trevligt och jag lekte med Alvin. Jag! Som inte ens kan hantera barn. Fast det var roligt, han är så söt.

Nu sitter jag här och taggar inför träning. Fabest först ut, kommer bli nice! Eagles sedan, hard work work. Fast först och främst borde Melissa vakna så hon kan göra äggröra och bacon. Bästa frukosten ever.


Får mata min undernärda Maximus så länge.


Trash.

Kommentarer
Postat av: Lejla

hihi d va mycket trevligt!! & sääxii klänning ;)

2009-05-01 @ 18:05:36
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0