With the lights out it's less dangerous

Har nyss varit ute och gått. Min hjärna är överfull av stress. Som den vanligtvis är, bara det att det inte märks för jag har annat för mig. Orkar seriöst inte med det där jävla molnet ovanför mig hela tiden. Släpp ner regnet på mig nu för i helvete så att solen kan titta fram. Life sucks.

Det enda som agerar utifall-att-paraply är SM. SM SM SM, ska jag säga det en gång till? Okej. SM. Det är ju för jävla skönt när något som är så kul kräver all fokus man har! Ingen tid för sånt som bara drar ner en. Bara träna, träna, träna. Och sen ibland får man kramas och pussas med min käraste också. Jackpot!

Fast först och främst ska jag sova nu. Det brukar funka bra det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0