Last last day

Läste i Carros blogg var det nog, att hon önskade sig Gilmore girls. Jag som är största fanet av denna serie, ja kanske i hela världen, började förstås genast började tänka på sista säsongen. Typ bäst av alla. Säsongen som Logan dyker upp i blir man helt kär. I honom alltså, serien gillade man ju redan. Ärligt, det kan inte bara va jag som smälter när han gör något? Han borde fan vinna en Oscar i kategorin "Charmigaste manliga insats".

Nu till verkliga livet. Det är nu kroppen känner av campet. Ont i knäet, foten och axlarna. Känner mig som en 60-åring. Jag och Peter har det lite krisigt också, men jag tror vi klarar det i slutändan. Lite jobbigt annars vaa.

Eh, vad mer? Jo, konserten var riktigt bra.

Liten uppdatering i alla fall. Ni kanske får en imorrn också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0