Missing

Så. Nu är det helg. Mindy gillar detta. Centrum innan träningen bådar också gott. Tänkte om man kanske skulle sola, sen tänkte jag tvärtom. Kollar lite dans istället. Mindre cancer och mer underhållning, vad gör då det om man snart kan se igenom mig? Ska ju ändå utomlands sen.

En sak som gör mig riktigt ledsen. Dåvarande vänner. Älskade vänner. Vänner jag har hållit så nära mig har nästan alla gått iväg utan mig. Inte ens sett tillbaka. Bitches, tänker jag givetvis. Men blir ändå så otroligt ledsen av att få se alla uppleva det som dom längtat efter, vissa saker som jag längtat efter med dom. Och nu när deras glory days har kommit eller komma skall... Får jag inte ens vara med. Jag kan inte ens unna dom det. För jag är så ledsen, samtidigt som jag älskar dom ännu mer nu när dom är så lyckliga. Fast i alla fall, bitches. På ett sätt förtjänar dom inte mig. Men jag slutar aldrig älska mina vänner. Ni är med i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0