Tack Globen!

Skrev nyss ett kärleksbrev till älskade laget. Jag sparar det. Blir för mycket kärlek till cheerleading och Eagles nu för tiden. Man får inte skämma bort dom för mycket vaa... Puss puss Eagles!

Cleo följde med mig hem efter träningen och vi bara satt i köket som vanligt. Åt youghurt med bär och honung. Det är förjävla gott. Strax kommer min man hit. I tid till sängdags, för min del. För imorrn är det träning igen. Heeela dagen. Jippie! Måste lämna mina fina lite tidigare tråkigt nog. Har biljetter till Muse på kvällen. Dåligt tajming, jag vet. Jag ska hooka upp senare på något vis. Det måste bara gå. Eagleholic. Eller något sånt. Whatever. I'm not gay, but I'm in love 19 girls. Inget mer med det.

Godnatt. Vi hörs imorrn säkert. Äntligen får jag sova ut liite.

Ps, man glömmer att utveckling händer för alla!


Kommentarer
Postat av: Soff

WOHO GLOBEN! YEEY

2009-10-29 @ 13:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0