NYÅRAR!

Ja. Mitt ärende gick bra. Känns bra i själen. Kärlek med mig jämt. Vem kan säga nej till det?

Ska snart spela lite Sims medans jag väntar på Gossip girl. Så jävla grymt att vara mångsysslare. Ha ha. Imorrn är det Oktober! Peter-månaden. Eller då är det i alla fall inte en månad kvar. Nepp. Bara twenty dagar. Och det är ju bara för jävla kanon.

Appropå nya årstider. Nyår is coming up. I alla fall i min planeringsvärld. Något med nyår får mig alltid att må bra, känslan av ny start, eller dom glada människorna. Kanske bara att man har en garanterad mysig & rolig dag, kväll OCH natt. Nyår är min grej. Eller, i alla fall sen två nyårar tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0