Shoes are a girls best friend

Godafton. Tränad och klar. Beach '10 eller vad ska man säga? Ha ha. Cleo drog sig med hit och vi såg på Idol med tacos. Sedan bara var vi. Sånt är fan kul ibland, även fast Cleo vill att något ska hända.

Har hittat jättefina skor på internet! Skjut mig. Det får väl fan räcka!!!! Eller ska jag klicka hem ett par? Bara ett!? Har ju varit så duktig och jobbat! Fast... Nej. Inte idag i varje fall. Jag har skor. Det har jag ju faktiskt. Kommer ihåg på den tiden då man bara hade ett par tills dom gick sönder och man köpte ett nytt par då som man hade jämt. Pinsamt egentligen, hur fult matchat måste inte allt blivit?

Okej. Men ska för tillfället i alla fall krypa ner i sängen och mysa med mig själv. Imorrn blir det lite reklam för cheerleading på Haningedagen. I Kulturhuset och runt i centrum finner ni oss med rosetter. Direkt efter är det sista jävla loppet att jobba på! Efter det åker jag nog till min Viktor och äter. Numera är vi ett inte-ses-mycket-par. Får en att uppskatta mycket mer.

Ska kolla min budget och fundera, återkommer senare om skosituationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0