Inga moln

Upp och hoppa "tidigt" idag med. Kändes som rena rama sovmorgonen när klockan stod på 08:15 idag. Iväg till jobbet, fick göra bara massa roligt där idag och dessutom fick jag sluta klockan två istället för fem. Vet inte vad det var men mina steg förde mig till H&M's och Monkis mellandagsrea. Hade tänkt hålla mig borta från den skiten i år men stegen som förde mig dit ville annat. Och aldrig har jag fyndat såhär mycket på mellandagarna. ALLT som jag spanat på sen en lång tid var på rea. Man kan inte inteköpa det då! Ja, kära läsare, kommer förmodligen köra lite egobilder och då kan ni lika gärna se alla inköp. Snäll jag är. Nyss cyklat bort lite överflödigt och fått in lite rörelse i knät (jävla gym som haft julledigt) så ska hoppa in i duschen snart innan min käraste anländer.

Skönt att jag äntligen tog mig ur svackan jag varit i. Senaste tiden har jag inte haft ett svart moln över mig. Kan ju bero på att jag köpt massa nytt idag också, får se imorrn ha ha. Tatuering på onsdag också, har jag glömt säga det? Älskar Gagas lowerback tatuering (som syns lite på bilden), men det är ett framtida projekt. Vad som sker på onsdag får ni se då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0